JK and MotS Editing >> Modeling >> Quel est le logiciel pour crée des 3do ?     (Moderator: Admins) Previous Topic | Next Topic
Page 1 of 1
 Author 

Quel est le logiciel pour crée des 3do ?
Merci .
Post 01-May-2006 21:35        

Translations in italics:

Weasley wrote:
What is the software used to create 3do's?
Thanks .

Jed est le programme que nous employons pour créer 3do's (au moins, je ). Vous pouvez également employer Zed, il est le plus nouveau programme de soeur de progéniture. En fait, je vous recommande fortement employant Zed puisque ce sera le programme qui obtient amélioré dessus d'ici dessus dehors. Vous pouvez examiner Massassi.net pour assurer les cours d'instruction sur créer 3do's. Si vous avez besoin de plus d'aide, le poteau juste dans le forum et quelqu'un vous donnera davantage a détaillé des instructions.

Jed is the program we use to create 3do's (at least, I do). You can also use Zed, it's newest offspring sister program. In fact, I highly recommend you using Zed since it'll be the program that gets improved on from here on out. You can check Massassi.net for tutorials on creating 3do's. If you need any more help, just post in the forum and someone will give you more detailed instructions.
Post 01-May-2006 21:40        

j'espère que cela a traduit bien, j'a employé Dictionary.com pour le traduire...

I hope that translated okay, I used Dictionary.com to translate it...
Post 23-May-2006 14:30        

sacre bleu! Your French is atrocious Bewil!
Post 31-May-2006 21:16        

Heh, I probably could have got it to translate better if I knew French Snytax...but I don't.
*** Post commands are unavailable for guests. ***